Klachtenprocedure
Bent u niet tevreden over de voor mij verleende zorg? Neem dan contact met mij op, het liefst schriftelijk.
Ik neem uw klacht serieus en ga ervan uit dat we de klacht in een persoonlijk gesprek samen kunnen lossen.
Bent u na het gesprek niet tevreden met de oplossing, dan kunt u uw klacht melden bij de LVNT, de beroepsvereniging waarbij ik ben aangesloten: https://lvnt.nl/klachten
De Contactpersoon Klachten van de LVNT zal dan contact met u opnemen en in overleg met u de klacht eventueel doorzetten naar de Klachtenfunctionaris.
Wordt de klacht niet naar tevredenheid door de Klachtenfunctionaris opgelost, dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie, de Klachtenfunctionaris kan u vertellen hoe u dit kunt doen.
Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg)
In mijn praktijk handel ik volgens de uitgangspunten van de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg).
Sinds 1 januari 2016 is de ‘Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg’ van kracht. Het doel van deze wet is om optimale kwaliteit te waarborgen voor de cliënten die (in dit geval) mijn praktijk bezoeken. Op grond van deze wet ben ik verplicht u vooraf te informeren over de kwaliteitsstandaard die ik in mijn praktijk hanteer. Bovendien geef ik u informatie over een eventuele klachtenprocedure, de klachtenfunctionaris en de geschillencommissie. Dit voor het geval dat u niet helemaal tevreden bent over mijn werk.
Via de LVNT ben ik aangesloten bij geschillencommissie van de SCAG.
Als therapeut ben ik ook onderworpen aan het tuchtrecht.
Contactgegevens
Kinesiologiepraktijk Jitske Winkel
Zakenstation unit 239
Stationsplein 99
1703 WE Heerhugowaard
Tel: 06-51875094
Studentlid van de LVNT en RBCZ
Praktijkadres per 1 januari 2025:
Medisch Innovatie Centrum
W.M. Dudokweg 55
1703 DC Heerhugowaard